Pages


Ads 468x60px

Sunday 15 September 2013

MuHaSaBaH DiRI ~~

MUHASABAH DIRI ~~



Jangan kamu fikir aku yang sering menasihatimu adalah manusia yang tak diuji..

Jangan kamu ingat aku yang tegas beragama adalah manusia yang paling sempurna..

Hakikatnya..

AKu menegurmu untuk mengingatkan diriku juga..
Aku menasihatimu untuk diriku agar turut berjaga-jaga..
Dan aku bertegas dalam perkara agama kerana risaukan bahang api neraka..

Aku ini bukanlah MALAIKAT..
Aku juga MANUSIA..

Aku hanya seorang MUSLIMAH yang pernah merasa GAGAL untuk menjadi seorang muslimah yang BAIK...

Tapi aku YAKIN akan ada cahaya yang TERANG dalam hidupku jika aku benar2 ingin BERUBAH dan kembali padaNya..

Aku hanya seorang HAMBA yang selalu berbuat KESALAHAN..
Aku akui kesalahan & khilafku....
Sesungguhnya aku sedang berusaha untuk menjadi LEBIH BAIK lagi....

Bersangka baiklah,
Syurga Allah itu begitu luas..
Aku ingin bersama kalian masuk ke syurgaNya..InsyaAllah..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...